מה ההבדל בין תריס אור לתריס רגיל?

מה ההבדל בין תריס אור לתריס רגיל

תריסי גלילה נחשבים לבין פתרונות ההצללה הפופולריים והיעילים ביותר, כאשר כיום ישנו מגוון רחב של תריסים, חלקם פועלים באמצעות מנגנון ידני, בעוד שאחרים פועלים באמצעות מנגנון חשמלי. בשנים האחרונות קיים ביקוש רב לתריסים חשמליים, אשר מציעים תפעול נוח ויעיל, התאמה לצרכים שונים ולתנאי מגורים מגוונים ופרטיות מקסימלית.

הודות לביקוש, הטכנולוגיה מתקדמת ופתרונות חדישים יוצאים אל השוק, אחד המלהיבים בהם נקרא תריס אור. אם שאלתם את עצמכם מה ההבדל בין תריס אור לתריס רגיל, ריכזנו לכם כמה מההבדלים העיקריים.

אז מה ההבדל בין תריס אור לתריס רגיל?

ישנם כמה וכמה הבדלים בין תריסים רגילים לבין תריסי אור, אותם כדאי לבחון על מנת שתבחרו את האפשרות הטובה ביותר עבור הצרכים שלכם:

  • מצבי סגירה ופתיחה – תריסי אור אלו תריסי גלילה חשמליים אשר כוללים שלושה מצבים, שני פתיחה וסגירה כמו בכל תריס חשמלי רגיל, אך גם מצב ביניים אשר מאפשר מעבר של אור טבעי ואוויר גם כאשר התריס נמצא במצב חצי סגור, זאת הודות לחריצים רחבים יותר בין השלבים השונים שמרכיבים את התריס. לקריאה על תיקון תריסי גלילה לחצו כאן.
  • חומר הגלם שממנו מיוצרים התריסים – השלבים של תריסים רגילים מיוצרים לרוב מפלסטיק מוקצף קשיח, לעומת זאת השלבים שמרכיבים תריסי אור מיוצרים מאלומיניום. שלבי האלומיניום יותר כבדים מהפלסטיק המוקצף, לכן המנוע של תריסי האור מעוצב להיות יותר חזק.
  • כושר בידוד – שלבי האלומיניום מקנים לתריסי האור כושר בידוד יעיל הרבה יותר בהשוואה לכושר הבידוד של התריס רגיל. לכן עוד הבדל נוסף בין תריס אור לתריס רגיל יבוא לידי ביטוי ביכולות בידוד משופרת לטובת תריסי אור, הן מבחינה טרמית והן מבחינה אקוסטית.
  • מחירים – הודות לחומר הגלם האיכותי שמרכיב את השלבים, כמו גם לשלושת מצבי הפתיחה והמנוע החזק יותר, תריסי אור דורשים השקעה כלכלית גבוהה יותר לעומת תריסים רגילים. עם זאת שלבי האלומיניום מבטיחים עמידות גבוהה יותר, כך שתזכו לחיי שימוש מיטביים.
  • ניקיון ותחזוקה – בשני סוגי התריסים הניקיון והתחזוקה פשוטים, אולם אלומיניום הוא חומר עמיד יותר בפני קורוזיה ובלאי, לכן לתריסי אור תהיה פחות נטייה לבלאי, והתחזוקה לאורך השנים תהיה נמוכה ופשוטה יותר.
  • נראות ועיצוב – שני סוגי התריסים מאוד דומים, עם זאת המראה של תריסי אור מעט יותר יוקרתי ומרשים, אם משווים אותם לתריסים הרגילים. הם מתאימים לבתים פרטיים, דירות, עסקים ומשרדים, ומשדרים מודרניות ואסתטיקה ייחודית.
  • חוויית משתמש – אם שאלתם את עצמכם מה ההבדל בין תריס אור לתריס רגיל מבחינת חוויית השימוש, הרי שבשני הסוגים ההפעלה קלה ואינה דורשת כל ידע מיוחד. כיום תריסים שמופעלים על ידי מנגנון חשמלי ניתן לחבר לבית חכם ולהפעיל אותם באמצעות אפליקציות ללא כל מאמץ או להפעיל בצורה הסטנדרטית על ידי שלט.
  • שליטה בעוצמת התאורה – תריסים חשמליים מאפשרים לכם לשלוט בכמות האור בפנים הבית, תריסי אור מציעים מעט יותר ורסטיליות, ניתן לסגור את התריסים ועדיין ליהנות מאור ואוויר.

בכל סוג שתבחרו שימו לב לאותיות הקטנות

בין אם אתם בוחרים בתריס רגיל ובין אם בתריס אור, שימו לב לאותיות הקטנות ובחרו בחברה אשר מעניקה לכם אחריות מלאה ושירותי תיקון תריסים מקצועיים ושירותי תיקון תריסים חשמליים במקרה של תקלה. חברת תריסי עמית אשר מתמחה בעבודות אלומיניום, מספקת לכם מוצר איכותי ברמה גבוהה, אחריות מלאה ושירות מקצועי ואדיב.

ולבסוף, שני סוגי התריסים יספקו לכם פתרון מיטבי, אולם הם כוללים לא מעט הבדלים שיש להם השפעה על איכות ואופן השימוש. לכן עשו שיעורי בית ובחרו בסוג המתאים ביותר לצרכים שלכם, כמו גם למסגרת התקציב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן