תריס חשמלי לא עולה – איך מתקנים?

תריס חשמלי לא עולה

תריס חשמלי נחשב לפתרון הצללה מעולה, אשר תורם רבות לתחושת הפרטיות ולרמת האבטחה בבית ומציע התאמה אישית מדויקת. זאת בדיוק הסיבה שכל בעיה קטנה בתריס החשמלי, יכולה לפגוע באיכות החיים שלכם במידה משמעותית. לכן חשוב שתהיו כמה שיותר ערניים לבעיות שמפריעות לשימוש התקין ותפעלו לתקן אותן כמה שיותר מהר.

לאורך שנות השימוש יכולות להתגלות בתריסים חשמליים כמה וכמה בעיות, מסיבות שונות ומגוונות, אחת הבעיות הנפוצות היא תריס חשמלי שלא עולה עד הסוף. מכיוון שתריסים חשמליים מורכבים מכמה רכיבים שונים ומגוונים, יכולים להיות כמה גורמים לכך שתריס חשמלי לא עולה עד הסוף, ואנו נתייחס לכמה מהם, כדי לעזור לכם לוודא שהתריסים שלכם יתפקדו על הצד הטוב ביותר.

תיקון תריס חשמלי עשה זאת בעצמך – האם כדאי?

תיקון תריס חשמלי עשה זאת בעצמך אינו מומלץ באופן כללי, שכן לאנשי המקצוע יש את כל הידע, הכלים והניסיון כדי להתמודד עם כל בעיה, ואם יש לכם אחריות מלאה לא כדאי לקחת את הסיכון, אם כל מה שאתם צריכים לעשות הוא רק להזמין טכנאי. עם זאת, לפני שאתם מזמינים אליכם טכנאי הביתה, כן מומלץ לבדוק את הבטריות בשלט. בטריות שהתרוקנו עלולות להיות סיבה לכך שתריס חשמלי לא עולה עד הסוף, לכן קודם כל החליפו לבטריות חדשות ואז בדקו האם התריס מגיב לשלט, או לא.

בעיה אחרת – רכיבים מכניים שנתקעו

אם החלפתם סוללות והנכם עדיין מתמודדים עם בעיית תריס חשמלי לא עולה עד הסוף, סיבה נוספת לכך יכולה להיות רכיבים מכניים שנתקעו. לעיתים הפתרון יהיה ריסוס הרכיבים בחומר סיכה, מה שישמן את המנגנונים ויאפשר להם לנוע בצורה חלקה. בכל מקרה, אל תעשו זאת בעצמכם, קודם כל צרו קשר עם החברה, ותארו לצוות הטכני את הבעיה. בהתאם לתיאור שלכם, החברה תוכל להחליט מה עליכם לעשות ומה יהיה השלב הבא.

שלבים שבורים בתריס

בעיה נוספת שיכולה לגרום לחוסר תפקוד של התריס החשמלי היא שלבים שבורים או תקועים. כאן האפשרות האופטימלית תהיה להחליף את השלבים הפגומים ולחבר שלבים חלופיים. במקרה הזה, אלא אם כן יש לכם ידע וניסיון טכניים, מומלץ להזמין טכנאי ולא ללכת על האופציה של תיקון תריס חשמלי עשה זאת בעצמך. טכנאי יגיע עם שלבים בעלי אותו מפרט בדיוק, והוא ידע כיצד לחבר את השלבים החדשים, וגם לוודא שזו הבעיה העיקרית ושאין בעיות נוספות שמונעות מהתריס לעלות.

רצועת התריס נקרעה

סיבה נוספת שעלולה לגרום לכך שתריס חשמלי לא עולה כהלכה היא רצועה שנקרעה או לא מתפקדת היטב. פגיעה שכזו ברצועה יכולה להיגרם מנזק, מחלודה או מהתבלות של החומר כתוצאה מהזדקנות. אם הרצועה היא הבעיה העיקרית יהיה עליכם להחליף אותה. גם במקרה הזה הטכנאי יגיע עם רצועה חלופית, ופשוט יחליף את הרצועה הקיימת.

וודאו שאתם מזמינים לתיקון התריס טכנאי מקצועי!

בתריסי עמית מומחים בעבודות אלומיניום ומעמידים לרשותכם מגוון רחב של תריסים חשמליים המיוצרים רק מהחומרים האיכותיים ביותר, במטרה להבטיח לכם שימוש בטוח ואריכות ימים. בין אם אתם זקוקים לתריסים עבור המגזר הפרטי ובין אם למגזר העסקי, בתריסי עמית ימצאו עבורכם את הפתרון המתאים והאיכותי ביותר בנמצא.

כל התקנת תריסים מבוצעת עם אחריות מלאה, כך שצוות הטכנאים המנוסה של החברה זמין להתמודד עם כל בעיה בתריסים שלכם, מה גם שאם יש לכם בעיה עם תריסים חשמליים שלא הזמנתם אצל החברה, תוכלו ליהנות משירותי תיקונים מקצועיים וממעטפת שלמה של שירותים נוספים שיהפכו את השימוש למיטבי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן