החלפת שלבים בתריס

החלפת שלבים בתריס - תריסי עמית

לתריסים שלכם יש המון תפקידים והשימוש הרב שלהם סביב השעון מוביל לכך שמדי פעם יהיו תקלות או שיבושים. אחת התקלות הנפוצות שאתה הלקוחות שלנו מתמודדים היא תקלה באחד השלבים של התריס. מה שנפלא הוא שאינכם חייבים להחליף את כל התריס שלכם כאשר דבר כזה קורה, אלא רק להחליף את השלב עצמו. אם שאלתם את עצמכם מה כוללת החלפת שלבים בתריס וכמה היא תעלה לכם, ריכזנו לכם את הפרטים החשובים. 

באילו מקרים דרושה החלפת שלבים בתריס?

התשובה לשאלה זו תלויה לא פעם בסוג התריס שיש לכם בבית. עם זאת ברוב סוגי התריסים הצורך בהחלפת השלב הסורר יעלה כתוצאה מבלאי או עומס יתר על השלבים שנושאים במשקל מה שמוביל להתעקמות, התנתקות וליציאה של אחד השלבים מהמקום. 

בלאי יכול להיגרם כתוצאה מחשיפה של התריס למזג האוויר ובעיקר לקרני השמש ולרוחות חזקות. המון פעמים אלו החיבורים של התריס שנפגעים ולאו דווקא התריס עצמו, ובכל זאת, החיבורים הבלויים והשחוקים יגרמו להתנתקות של התריס. 

גם שימוש לא נכון בתריס עשוי לגרום לנזק. כך למשל אם יש לכם תריסי הזזה ואתם סוגרים את התריס כשהם פתוחים אתם יכולים לגרום לאחד השלבים להישבר. 

 

תיקון שלבים בתריסים - מחירים

בכל הנוגע לתיקון שלבי תריסים מחירים של התיקון משתנים בהתאם לסוג התריס, כמו גם לסוג השלב עצמו. יחד עם זאת, מכיוון שמדובר בתיקון שלבים בתריס ולא בהחלפת כל התריס, המחיר לא יהיה יקר משמעותית, כי התהליך עצמו די פשוט. 

המחיר של תיקון שלבים בתריס יהיה כמה מאות שקלים וינוע בין 200 ל- 600 ₪, תלוי בסוג התריס והיקף העבודה. בנוסף יש לקחת בחשבון שהחלפת שלבים נוספים שהתקלקלו או התבלו יכולה להוביל לגביית סכום כסף נוסף בעבור השירות. 

במידה והתיקון אינו עוזר ושלבי התריס ממשיכים להתקלקל שוב ושוב, כנראה שתצטרכו להחליף את כל התריס ואז העלות תהיה גבוהה יותר ותסתכם בכמה אלפי שקלים. 

 

תריסי עמית - מספר 1 בתיקון והחלפת שלבים בתריס

בעולם המודרני כאשר מוצר שמשמש אותנו על בסיס יומיומי מתקלקל, אנו מיד חושבים על להחליף אותו במוצר חדש יותר. אך לפני שעושים זאת כדאי לבדוק אם אפשר קודם כל לתקן. לכן אם אחד השלבים בתריסים שלכם (או יותר), אינו עובד כמו שצריך, אתם יכולים ליצור איתנו קשר ואנו נשמח להגיע ולבדוק מה הבעיה והאם ניתן לתקן אותה.

בתריסי עמית אנו מתמחים בתיקוני תריסים חשמליים בעבודות אלומיניום ובתיקון והחלפת שלבים בתריס או החלפת התריס כולו. אנו זמינים עבורכם סביב השעון, ונמצאים תמיד במרחק שיחת טלפון כך שם יש בעיה עם התריס אתם מוזמנים להתקשר ונגיע אליכם כמה שיותר מהר. 

להזמנת שירותי תיקון והחלפת שלבים בתריס, או לבירור מחירים ועלויות מוזמנים ליצור איתנו קשר או להשאיר פרטים באתר. נשמח לעמוד לרשותכם!

Call Now Button דילוג לתוכן