איך לבחור תריס לבית

איך לבחור תריס לבית

לתריסי הבית יש המון תפקידים חשובים: הם מגנים על החלונות, שומרים על הטמפרטורה אופטימלית בבית על ידי כך שמוסיפים בידוד נוסף בחורף וחוסמים את השמש בקיץ, הם שומרים על הפרטיות בתוך הבית ומספקים עוד שכבת הגנה ושקט נפשי. וככל שטכנולוגיית התריסים משתפרת, תריסים לבית הפכו גם לאלמנט דקורטיבי מרשים שיכול להשתלב בעיצוב הבית ולהשפיע על הנראות שלו מבפנים ומבחוץ.
כדי שהתריסים יספקו לכם את המענה המושלם, עליכם לבחור אותם בצורה נכונה. עם מבחר כה רב של תריסים, בחירת עיצוב, גודל, סגנון ושיטת הפעלה מאוד חשובה ועליכם לבחון ולהכיר את האפשרויות שעומדות לרשותכם.
אנו כאן עבורכם עם טיפים ומידע על סוגי התריסים הקיימים כדי שתוכלו לבצע החלטה מושכלת.

אילו כללי יסוד יש לקחת בחשבון כאשר בוחרים תריס לבית?

כדי לבחור תריס חשמלי לבית עליכם לקחת בחשבון את הפרמטרים הבאים:
התאמה לסגנון הבית – ישנם סוגים שונים של תריסים בעיצובים וסגנונות שונים, מומלץ לבחור אותם בהתאם לסגנון הבית.
גודל נכון – בחרו בגודל הנכון של התריס בהתאם למפתח החלון שלכם. ישנם גדלים סטנדרטיים ולעומת זאת ישנם מפתחים שדורשים התאמה אישית.
חומר גלם – תריסים שונים מיוצרים מחומרי גלם שונים כמו למשל עץ, PVC, אלומיניום מוקצף וכדומה. בחרו את החומר המתאים ביותר לצרכים ולתקציב שלכם.
תקציב – ההבדלים בעיצובים, בחומרי הגלם ובתכונות התריס מובילים גם להבדלים במחיר. הגדירו תקציב ובחרו סוג שנמצא במסגרת שלו.
מטרת השימוש – שאלו את עצמכם מה הצרכים שלכם ואילו מטרות אתם רוצים שהתריס ימלא בעת השימוש. בהתאם למטרות השימוש, בחרו את הדגם שנותן מענה מיטבי.

אילו סוגי תריסים לבית יש שם בחוץ?

ישנם כל מיני סוגים של תריסים לבחירה, הדגמים העיקריים הם:
תריסים חשמליים – תריסים חשמליים הם בין הסוגים השכיחים ביותר וכיום ניתן למצוא דגמים שונים ומגוונים שלהם. התריסים החשמליים נחלקים לכמה וכמה סוגים.
תריסי אור – זהו אחד הדגמים החדשים ביותר של תריסים חשמליים. הוא מתכוונן לשלושה שלבים, פתוח, סגור ושלב פתוח למחצה שמאפשר להכניס אור ואוויר הביתה.
תריסים מוקצפים – סוג פשוט יותר שמיוצר משכבה דקה של אלומיניום מוקצף לבידוד טוב יותר.
תריס שלב משוך – דגם נוסף הוא תריס שלב משוך שמיוצר מאלומיניום אך עבה יותר. סוג זה אינו מוקצף ומיוצר מסגסוגת אלומיניום ושלבים חלולים ללא קצף.
תריס ידני – תריס שדומה לתריסי החשמלי אך עם מנגנון פתיחה ידני. את התריס פותחים וסוגרים באמצעות חבל שיוצא מהארגז.
תריסי הזזה – תריסי הזזה הם התריסים הסטנדרטיים מפעם. הם שכיחים מאוד והיו הסטנדרט עד שהחלו לבנות בתים עם תריסים חשמליים מובנים.
תריס ונציאני – תריס חשמלי אשר מורכב משלבים דקים מאוד, אשר עובר ביניהם כבל מפלדה.

טיפים לבחירת התריס

כדי לבחור תריסים לבית שלכם עליכם להתייחס לפרמטרים של איכות, אבטחה, קביעת תקציב, תפעול התריס, אסתטיקה, צבע ועיצוב, אחריות והתקנה. יש לבחור במתקין תריסים מקצועי ובעל מומחיות בתחום, אשר תספק לכם שירותי התקנה מקצועיים ושירותי תיקונים ואחזקה שוטפים כדי להבטיח שהתריסים ישמשו אתכם לאורך זמן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן