תיקון תריסים חשמליים

תיקון תריסים חשמליים של כל החברות
תיקון תריסים חשמליים, תריסי הזזה, אור, אלומיניום, גלילה, ועוד
אחריות מלאה על כל תיקון והתקנה
מתקן תריסים חשמליים בכל אזור המרכז
תיקון תריס חשמלי מחיר הכי משתלם בשוק!
טכנאי תריסים חשמליים עם 20 שנות ניסיון

תריסים חשמליים הם בין המוצרים הפופולריים ביותר שיש כיום, הודות לעובדה שהם משפרים את איכות החיים ומציעים נוחות מקסימלית. אם יש לכם תקלה בתריסים החשמליים, או שאתם שמים לב לכך שהתפקוד של התריסים שלכם בבית אינו תקין, אתם תמיד מוזמנים לפנות אלינו בתריסי עמית עבור שירות תיקון תריסים חשמליים. אנחנו מעניקים אחריות על כל תיקון שאנו מבצעים וזמינים בשבילכם באופן מיידי באזור המרכז.

לקבלת הצעת מחיר עבור תיקון תריס חשמלי:
תיקון תריסים חשמליים בזול

תיקון תריס חשמלי מחיר החל מ-200 ש"ח

תריסי עמית מספקת שירותי תיקון תריסים חשמליים במחירים האטרקטיביים ביותר בישראל! אנו מספקים שירות תיקון תריס חשמלי מכל סוג בכל אזור המרכז.

טווחי מחירים של תיקון תריסים חשמליים:

תיקון תריסים חשמליים עושים רק איתנו!

מעל 15 שנות ניסיון

לתריסי עמית ניסיון רב שנים בתיקון תריסים חשמליים מכל הסוגים

מענה וזמינות גבוהה

זמינות גבוהה לתיקונים ומענה לאחר קבלת השירות

אחריות מלאה על התיקון

תיקון תריס חשמלי עם 100% אחריות – שיהיה לכם ראש שקט

לקבלת הצעת מחיר עבור תיקון תריס חשמלי:

תריסים חשמליים – הבחירה הנכונה ביותר עבורכם!

אם אתם רוצים לחסוך בכסף ובאנרגיה, כדאי לכם לרכוש תריסים חשמליים אשר יעניקו את התמורה הטובה ביותר לכסף שלכם.

תריסים חשמליים מציעים יתרונות רבים עבור כל בית או עסק, ולכן הם בחירה מצוינת ולה יתרונות רבים:

  • הם מגיעים עם אחריות – התקנת תריסים חשמליים כוללת אחריות, לכן אם תהיה תקלה ותזדקקו לתיקון תריסים חשמליים תוכלו להזמין טכנאי תריסים חשמליים מטעם החברה שיספק לכם שירות.
  • הם עמידים – תריסים חשמליים עמידים מאוד ומחזיקים מעמד לאורך זמן, במיוחד כשהם מיוצרים מחומרים איכותיים שעומדים במבחן הזמן, גם לאחר חשיפה ממשוכת לאלמנטים חיצוניים כמו לכלוך או מי גשמים.
  • הם מתאימים לחלל שלכם – לא רק שהם פרקטיים ונוחים לשימוש, תריסים חשמליים גם מאפשרים לכם ליצור את האווירה הרצויה בכל חדר. העיצובים השונים ומבחר האפשרויות, מבטיחים שיהיה ניתן להתאים תריסים חשמליים לסגנון ולצרכים שלכם.
  • הם מציעים שימוש פשוט ונוח – תריסים חשמליים הם פתרון מושלם אם אתם מעוניינים בשימוש פשוט ונוח. בין אם אתם מחפשים דרך מהירה לחסום את אור השמש, ובין אם אתם מעוניינים לחסוך באנרגיה, תריסים חשמליים הם התשובה עבורכם.
  • הם שומרים על טמפרטורה מושלמת בבית – תריסים חשמליים הם בחירה מצוינת לחיסכון באנרגיה ושמירה על טמפרטורה אחידה בפנים הבית. לא משנה אם בחוץ חם או קר, תריסים חשמליים מבטיחים שהבית שלכם יישאר בטמפרטורה מושלמת לכל אורך השנה.

מה התכונות החשובות של כל מתקן תריסים חשמליים?

עד כמה איכותיים שהתריסים שלכם יהיו, לפעמים המצב בלתי נמנע, ועולה הצורך בהזמנת טכנאי תריסים חשמליים. לפעמים מתרחשות בעיות ותקלות בלתי צפויות, וזה הזמן להיעזר במומחים ולנצל את האחריות. גם אם אין לכם אחריות, תוכלו להזמין את המומחים שלנו בתריסי עמית, כדי שיבואו לאתר את התקלה ויפעלו לתקן אותה כדי שתוכלו לחזור כמה שיותר מהר לשגרה.

לכן, כל תיקון תריס חשמלי צריך להסתיים במהירות ויעילות וכדי שזה יקרה עליכם לבחור באיש מקצוע אשר מציע לכם את התכונות הבאות:

  • ניסיון – עם ניסיון של מעלה מ- 20 שנים, הכולל התמחות בתיקון תריסים חשמליים, המומחים של תריסי עמית יכולים לזהות מיד מה השתבש בתריס שלכם ולספק לכם את הפתרון האיכותי והמקצועי ביותר.
  • מקצועיות – מתקן תריסים חשמליים חייב להיות בעל ידע מקצועי ולהכיר את כל סוגי התריסים. היכרות זו תאפשר לו לבחור בחלקי החילוף המתאימים, כשהוא מקפיד לעבוד עם חלקי החילוף האיכותיים שיש.
  • אמינות – אנו עוסקים בתחום כבר המון שנים, כך שיש לנו מוניטין והמון לקוחות מרוצים. מעבר לכך אנו יודעים מה עושים, מאתרים בעיות במהירות, עובדים עם חלקי חילוף אמינים, מתקנים את הבעיה נטו ומציעים לכם שקט נפשי.
  • אחריות – מלבד שירות תיקונים מקצועי, אנו מספקים אחריות על התיקון שביצענו. לכן אם יש לכם תקלה חוזרת בתריסים, תוכלו ליצור אתנו קשר שוב ולממש את האחריות שאנו מספקים, באמצעות הזמנת טכנאי תיקון תריסים.

קבלו עבור כל תיקון תריס חשמלי מחיר משתלם בהחלט!

אצלנו כל עבודת תיקון תריסים חשמליים חייבת להתבצע בצורה מושלמת, אנו גאים בסטנדרטיים המקצועיים שמספקים ובמחויבות שלנו לביצועים מעולים. שירותי התיקונים שלנו מתומחרים במחירים הוגנים ומעניקים תמורה מעולה להשקעה שלכם.

אנו יודעים שבעת הזמנת שירות תיקון תריס חשמלי מחיר וטיב השירות אלו שיקולים חשובים שנמצאים תמיד בראש סדר העדיפויות. אנו רוצים להרגיע אתכם: מתקן תריסים חשמליים מקצועי, כמו שתמצאו בתריסי עמית, קודם כל יאתר את הבעיה, ורק לאחר מכן יספק לכם הצעת מחיר עדכנית.

אתם תמיד יכולים לבקש הערכה, כדי שיהיה לכם אומדן ותוכלו לדעת למה לצפות כאשר אתם מזמינים מאתנו שירות תיקונים.

תיקון תריסים חשמליים מכל סוג למעלה מ-15 שנים

אנו יודעים כיצד לתקן את כל סוגי התריסים החשמליים, לרבות את הסוגים הסטנדרטיים אשר נפתחים באמצעות כפתור המותקן בקיר בקרבת החלון, זהו הסוג הנפוץ ביותר והוא מגיע ללא שלט. סוג נוסף של תריסים שנשמח לתקן עבורכם אלו תריסים ממונעים עם שלט. זהו הסוג המתקדם והחכם ביותר, מה גם שניתן לחבר את המנגנון לבית החכם.

עוד סוג של תריסים שנדע לתקן כולל גיר ידני ומתאים לשומרי השבת. לתריסים אלו יש גם מוט שמאפשר להרים ולהוריד אותם בקלות מבלי להשתמש בחשמל. ולבסוף, ישנם תריסים הכוללים מנוע עם חיישן, כאשר החיישן מזהה חפצים אשר עשויים להפריע לתריס להיסגר ועוצר את פעולת התריס כדי שלא יגרם נזק.

אין ספק שתיקון תריסים חשמליים דורש מיומנות מיוחדת, והיכרות עם כל סוגי התריסים כך שניתן יהיה להתאים בין סוג התיקון לסוג התריס ולבחור את החלפים הנכונים שיחזירו את התריס המקולקל לתפעול!

תיקון תריסים חשמליים בפריסה רחבה ובזמינות גבוהה

כאשר מדובר בתריסים חשמליים תיקון זו פעולה נדרשת אחת לכמה זמן, וכאשר ישנו משהו הדורש תיקון, עליכם למצוא טכנאי תריסים חשמליים אשר מציע שירות זמין, כדי שתוכלו לחזור לשגרה תוך זמן קצר.

לתריסים החשמליים יש תפקיד מהותי בכל בית, הם משמשים לפרטיות והגנה, כמו גם לוויסות האור והטמפרטורה, לכן כאשר התריסים אינם עובדים כראוי, אתם עלולים להיפגע מכך. בתריסי עמית מציעים לכם שירות מעולה וזמין במיוחד. הצוות המקצועי יענה לכל קריאה שלכם במהירות, כך שלא תצטרכו להתמודד עם התריסים הלא מתפקדים לאורך זמן, ותוכלו לחזור ליהנות מכל היתרונות שתריסים מציעים לכם בבית.

כמו כן, מכיוון שאנו מומחים בתחום, נוכל לאתר כל בעיה בקלות, להבין מה עלינו לעשות כדי לתקן אותה ולטפל בה ביעילות. ולבסוף אנו עובדים עם חלקי חילוף איכותיים ומובחרים, ומספקים אחריות על כל תיקון, כך שאתם זוכים לשקט נפשי לאורך זמן!

תריסים חשמליים תיקון מקצועי ויחס אדיב

תריסים חשמליים מאוד פופולריים כיום, ניתן למצוא אותם כמעט בכל בית, משרד ובניין. תריסים אלו מיוצרים מחומרים מתקדמים ואיכותיים ומטרתם העיקרית היא לשמור על פרטיות, למנוע כניסה של אבק, לווסת חום וטמפרטורה, ולהציע בטיחות מרבית. למרבה הצער תריסים חשמליים גם יכולים להתקלקל, ולא לכל אחד יש את הידע, הניסיון והאפשרות לתקן אותם. בשביל זה אנחנו כאן, מציעים לכם שירותי תיקון תריסים.

הצוות שלנו כולל טכנאים מיומנים, מוסמכים ומנוסים בתיקון תריסים חשמליים מכל סוג ולכן יצליח לגלות מה לא בסדר בתריסים שלכם ולעזור לכם לתקן אותם במהירות ובמחיר משתלם! עם ניסיון של מעל 20 שנים, אנו מכירים את כל סוגי התריסים ויודעים בדיוק מה עלינו לעשות כדי להבטיח שהתריסים שלכם יהיו כמו חדשים, כך שתוכלו ליהנות מכל היתרונות שתריסים חשמליים מציעים לכם!

איזה סוגי תריסים חשמליים אנו מתקנים?

בתריסי עמית אנו מתמחים בתיקון תריסים חשמליים מכל הסוגים, כך שאם יש לכם תקלה בתריס חשמלי, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולהזמין תיקון תריס חשמלי מקצועי. בין תחומי ההתמחות שלנו:

תיקון תריסים חשמליים עם מנוע רגיל

אלו הם התריסים שמופעלים באמצעות כפתור המותקן סמוך לתריס. תריסים אלו נחשבים לנפוצים ביותר, והם זמינים עם שלט או בלי.

תיקון תריסים חשמליים בעלי מנוע עם חיישן

זהו דגם מתקדם של תריסים הכולל חיישן המזהה מצבי סיכון ועוצר את סגירת התריס בהתאם כדי למנוע נזקים.

תיקון תריס חשמלי עם מנוע ומנגנון פתיחה ידני

אלו תריסים שמשלבים גם מנגנון ידני לפתיחה וסגירה של התריס ללא הפעלת חשמל. תריסים אלו מתאימים לשומרי שבת.

מכיוון שישנם סוגים שונים של תריסים חשמליים, כאשר אתם מזמינים איש מקצוע שמתמחה בתיקון תריס חשמלי, עליכם לוודא שיש לו את המיומנות הנדרשת, שהוא מכיר את המנגנונים השונים, התקלות האופייניות ויכול להתמודד בהצלחה עם תקלות קלות כמורכבות.

המומחיות הגבוהה שלנו בתריסי עמית מאפשרת לנו לאתר כל בעיה בקלות, לתקן אותה במהירות והכל תוך שימוש בחלקי החילוף האיכותיים ביותר שישנם בשוק.

תיקון תריס חשמלי בזמינות גבוהה

תריסים הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים. הם אחראיים לוויסות האור והטמפרטורה בבית, מכניסים אוויר ושומרים על הפרטיות שלכם. לכן כאשר הם מתקלקלים, איכות החיים עשויה להיפגע ממש, וחשוב לתקן אותם כמה שיותר מהר.

בתריסי עמית אנו מבינים עד כמה חשוב להגיע אליכם במהירות ולבצע תיקון תריס חשמלי באופן מיידי. זו עבודה שדורשת זמינות גבוהה, בכדי לאפשר לכם לחזור לשגרה כמה שיותר מהר. הצוות המיומן שלנו יגיב לכל קריאה שלכם במהירות, ויפעל לתקן את התריסים החשמליים במקצועיות וכמה שיותר מהר, כדי שתחוו מינימום פגיעה באיכות החיים.

עם הזמינות הגבוהה שלנו אתם יכולים להיות כמה שיותר שקטים ולדעת שיחלוף זמן קצר מהרגע שפניתם אלינו ועד הטיפול בבעיה וחזרה לשגרה!

תיקון תריסים חשמליים עם אחריות מלאה

אנו רוצים לספק לכם את מיטב השירותים בתחום של תיקון תריסים חשמליים, ולכן תמיד תהיה לכם כתובת לפנות אליה. חשוב לנו שתהיו שקטים ושתדעו שבכל מקרה של תקלה או בעיה, אנו נושאים באחריות מלאה על כל עבודת תיקון תריס חשמלי שאנו מבצעים, על חלקי החילוף ואפילו על המנועים. אנו רוצים שתרגישו כמה שיותר שקטים ורגועים לבטוח בנו, ולדעת שאתם והתריסים שלכם, נמצאים בידיים טובות תמיד. 

נשמח לספק לכם שירות מקצועי ברמה גבוהה

זקוקים לשירותי תיקון תריסים? הגעתם למקום הנכון! מוזמנים ליצור איתנו קשר או להשאיר פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר אטרקטיבית לתיקון תריסים חשמליים או לתיקון של תריסים מכל סוג אחר שברשותכם. מעבר לכך, נשמח להגיע אליכם בהקדם האפשרי, כדי לאתר את הבעיה בתריסים שלכם, לתקן אותם ולעזור לכם לחזור לשגרה כמה שיותר מהר!

איך נדע שטכנאי תריסים חשמליים לא עובד עלינו?

איך נבדיל בין טכנאי מקצועי ללא מקצועי? כשטכנאי תריסים חשמליים מגיע לבצע תיקון בביתכם חשוב לוודא קודם כל שהוא עושה בדיקה כללית למערכת ההתרסה. המערכת עובדת כמו שעון וכל החלקים תלויים אחד בשני. אם ניגש ישר לבעיה אנחנו עלולים לגרום לנזק. טכנאי מנוסה יידע לזהות את הבעיה במהרה, להסביר לכם את מהותה ולהראות לכם אותה כדי להיות כמה שיותר שקוף איתכם על מנת שתהיו בראש שקט ותבינו שלא מנסים "לסבן" אתכם.

איך מתחזקים תריס חשמלי לאחר תיקון?

  1. ביום יום: כדי לשמר את איכותו של התריס, יש לדאוג לתחזוקתו השוטפת. חשוב לוודא כל פעם מחדש, לפני שאתם סוגרים את התריס כי לא נשארו בתוכו חפצים העלולים לשבש את סגירת התריס.


  2. אחת לחודשיים: נקו את התריסים, עדיף באמצעות מטלית לחה ובהתאם להוראות היצרן. בזמן הניקוי, השתדלו שלא להפעיל לחץ על השלבים, כיוון שהם עדינים ותוכלו לשבור אותם באופן הזה וחבל.

  3.  אחת לשנה: כדאי להזמין טכנאי שיבדוק את התחזוקה הכללית של התריסים, הטכנאי יכול לאתר גם בעיות עתידיות שבמידה ויתפרצו תצטרכו לשלם עליהן הרבה כסף, כך פשוט תחסכו תרופה למכה

תריסי עמית

מאז ועד היום "תריסי עמית" מתקן תריסים חשמליים, מייצר, מתקין ומחליף תריסים בבתים ובעסקים רבים ברחבי הארץ. לאורך השנים צברנו מוניטין רחב והמוני לקוחות מרוצים. אנו נשמח ללוות אתכם לכל אורך הדרך ולספק לכם את העצות הנכונות שיובילו לבחירות נכונות ולהתאמה מדויקת לצרכים המשתנים.

בין אם אתם זקוקים לתיקון פשוט ובין אם לתיקון מורכב יותר, אנו נעשה את העבודה כמו שצריך, וביעילות מרבית, כך שתוכלו לחזור לשגרת החיים שלכם כמה שיותר מהר! לפרטים נוספים מוזמנים ליצור אתנו קשר.

השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר:
Call Now Button דילוג לתוכן